2020年12月18日金曜日

モンゴルの方々こんにちは! 仙人https://sennin3.blogspot.com/?m=1 https://paypal.me/pools/c/8tIHh3RIoR! Click here to donate with PayPal paypal user Give me... 100,000$ paypal.me/daisennin

仙人https://sennin3.blogspot.com/?m=1

https://paypal.me/pools/c/8tIHh3RIoR! Click here to donate with PayPal

paypal user Give me... 100,000$ paypal.me/daisennin



2020 оны 12-р сарын 18-ны Баасан гараг, 21:43 цагт 9-р сард ажлаас халагдсанаас хойш гурван сар хоёр сарын хугацаа өнгөрч байна. Энэ хугацаанд миний ойрын хамаатны хамаатан садны оршуулга гэх мэт шалтгаанаар нэг сар орчим алгадуулж байсан. Би яагаад ч юм Корона хотод хашгирч байгаа юм шиг санагдаж байна, гэхдээ би бүгдээрээ юу хийж байгааг гайхаж байна. Би buzz видео хийж байна. Уг нь би үүнийг Хятад импортлогчид, Yahoo Ok, Хятад хүмүүстэй хамт хийж байсан, гэхдээ би байшиндаа их татагддаг. Би ялагдсан гэдгээ мэдрэх вий гэж айж байна, гэхдээ хүн болгонд санаа зовж байгаа ч хамгийн их санаа зовдог зүйл бол надад өөрийн гэсэн хоол байхгүй.

Хэрэв та үүнийг сард 203,000 иенээр хийвэл та гэртээ тогтмол сууж, хүссэн зүйлээ хийх мөнгө олох боломжтой бөгөөд үүний нэг нь та видео монтаж, инженерийн ажил хийх боломжтой. Би үүнийг бага багаар хийж чадна, гэхдээ би гэртээ үлдэж, зөвхөн рамен идэж, Хироми, Кэн нарыг хоолны дэглэм барьж байхдаа нүүж явахыг маш их хүсч байна. Beat Large Funahara-ийн эртний зоосны орчин үеийн зоосны хүлээгдэж буй 40 нэгжийг үзэж байна. Гэсэн хэдий ч үргэлжлүүлэн явахдаа би 1 сая орчим сургалтын төлбөр авсан тул үнэгүй хийж болох хямдхан видеог шийдсэн. Би Хятадаас импортолж 500,000 иен олсон гэдгээ санаж байна, надад хүсэл эрмэлзэл алга, ийм зүйл тохиолдвол хүмүүс үхэх байсан.

Одоохондоо би хөдөлмөрийн даатгалын хөнгөлөлтөд зориулж 200,000 иен зээлж аваад дахин эхэллээ. Байрны эзэнд уучлаарай, маргаашнаас хойш би яах ёстой вэ? Хэрэв та эсэргүүцэхгүй бол өндөр үнэлгээтэй PayPal сувгийг захиалаарай. Танилцахад таатай байлаа.
Арванхоёрдугаар сарын 18 бол сайн жилийн сүүлчийн хагасыг давсан хэсэг,

Энэ жил тоглолтын гурван долоо хоног гадагшаа гарахгүй байцгаая Коронада цасаар хүрээлэгдэх нь маш хэцүү байдаг, гэхдээ би амьд болохоор ажил хийх хэрэгтэй, тэгээд эргэлтийн хуудас авч хөдөлмөрийн даатгалд хамрагдана Би зүгээр л ажил, ажил хайж байна.

Миний бодлоор ажлын байран дээрх номууд болон миний долоо хоногийн өмнө захиалсан гүйлгээний хуудас авч амжаагүй ажлын байран дахь хүмүүс хоёуланд нь хэцүү байдаг.

Ажлын байран дээрээ надад туслалцаа үзүүлсэнд талархаж байна, дараа нь ямар нэгэн зүйл хийх гэж оролдож байгаа боловч одоог хүртэл энэ талаар бодож амжаагүй байна, миний хийж чадах олон зүйл байна, яг л төрийн байгууллагын туслан гүйцэтгэгчээр ажилладаг цагийн ажил шиг Корона Hello Work руу орохоор маш их төөрөлдсөн бололтой, гэхдээ би гэдсээ нөхөж чадахгүй, би хурдан мөнгө хуримтлуулж, тэтгэвэр, даатгалын гэрчилгээний мөнгө, түрээс төлөх хэрэгтэй.

3 сарын дотор зоос бүхий сайн өрөө Би Яфуокуд зарагддаг зүйлийг хайж байгаа ч надад тийм их хөдлөх эрч хүч алга байна. Хөдлөхийн тулд чадах бүхнээ хийх хэрэгтэй.



仙人https://sennin3.blogspot.com/?m=1

https://paypal.me/pools/c/8tIHh3RIoR! Click here to donate with PayPal


paypal user Give me... 100,000$ paypal.me/daisennin






















0 件のコメント:

コメントを投稿